خاطرات نیکا

دخترم

1398/6/1 18:25
نویسنده : مادر نیکا جون
371 بازدید
اشتراک گذاری
دختر گلم برات یه دنیا شادی آرزو دارم خیلی حس میکنم ادم بزرگی میشی یکسری رفتارهایی داری که اونقدررر بزرگیتو نشون میده بعضی اوقات حس میکنم از یه ادم بزرگ فهمیده هم بزرگوارتری حس میکنم انرژی هارو دریافت میکنم خیلی حس میکنم چشم دیدنتو ندارن بهت حسودی میکنن یکسری ادما حتی به یه فرشته بی گناهه کوچیک هم رحم نمیکنن حس حسادت درونشونو منقل میکنن برات سه تا کلیپ درست کردم توی ایسنتام گذاشتم با شعور اهنگ رضا صادقی یجورایی میخام اون جملات و ملکه ذهنت کنی دوستدارم اونقد ادم بزرگی بشی به مسائل دنیوی و رفتار آدما اهمیت نده درست و بخون دست به هر کاری میزنی تا آخرش برو و موفق شو بعضی اوقات به خدا میگم خدایاا بهم عمر با عزت بده مراحل موفقیتشو مراحل خوشبختیشو ببینم خدایا هرچیزی که لازمه موفقیتشان هم بهمون بده سر راهمون بزار کمکمون کن
پسندها (1)

نظرات (3)

نرگسنرگس
1 شهریور 98 18:37
❤❤❤❤❤
نرگسنرگس
1 شهریور 98 18:37
ما با افتخار شما رو دنبال کردیم . لطفا شما هم ما رو دنبال کنید.❤️
نرگسنرگس
3 شهریور 98 23:57
آینده درخشانی داشته باشی نیکا جان ...